تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرزند شهید صیاد شیرازی گفت: سلسله مباحثی که این شهید در دانشگاه افسری ارتش تدریس می‌کرد، توسط هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی به شکل کتاب درآمده است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مهدی صیاد شیرازی فرزند ارشد امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت این امیر سرافراز ارتش اسلام و گرامیداشت 110 شهید شاخص نیروهای مسلح که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: نوزدهمین سالگرد امیر سپهبد صیاد و 110 شهید شاخص نیرو‌های مسلح و همه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هسته‌ای، شهدای حریم ولایت و امنیت را گرامی می‌داریم و ان‌شاءالله که با اولیاءالله محشور شوند.

وی ادامه داد: دو ویژگی بارز و مهم را در شهدا می‌توان نام برد؛ اول ولایتمداری و اطاعت محض از ولی فقیه زمان است و دیگری جنبه‌های معنوی و عبادی شهداست که شهید صیاد شیرازی هم، مانند دیگر شهدا از این دو جنبه برخودار بود.

این فرزند شهید با اشاره به ولایتمداری شهید صیاد شیرازی گفت: ایشان هم در زمان امام خمینی(ره) تابع محض ولی فقیه بود و هم در دوران رهبریِ مقام معظم رهبری، در تبعیت از ولی فقیه زمان خود اهتمام داشت.

صیاد شیرازی با اشاره به تأثیر برگزاری اینگونه مراسم ها در احیای ارزش‌های اخلاقی و اسلامی بیان کرد: مسئولان مربوطه در برگزاری امثال این برنامه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که خصوصیات برجسته شهدای شاخص احیا شده و سرلوحه کار همه افرادی که در مسیر اعتلای نظام و انقلاب گام برمی‌دارند، شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات بارز شهید صیاد شیرازی که شایسته است، بر روی آن تمرکز شود، بحث فرماندهی و مدیریت ایشان است که در این رابطه کلاس‌های ارزنده‌ای را در دانشگاه افسری برگزار و منش فرماندهی را تدریس کردند. سلسله مباحث مطرح شده از سوی ایشان توسط هیئت معارف جنگ به شکل کتاب درآمده است.

 

 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 21 فروردين 1397 ] [ 21:52 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 310
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 389
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 84587
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->